Tuesday, April 1, 2008

2008......April Fool........

It was raining cats and dogs early in the morning...Everyone was late for Corp Acctg class while Mun See just sit there waiting for them...S.Neo reached at 9am (consider melampau d)...haha...
Get to fool 2 people(P.yang & Sve Vien) today...Just a simple one only...I very kind wan ok! Thank God I am not fool...Hahaha...
Just before MA tutorial, our Lamyp aka my ah leng saw this black color Fair Lady...She shouted and gila for it...Come on Ah leng......Hahaha...
This was the picture taken by her (konon with some trees as side effect)>>>>>

We've been......I mean she's been waiting for the driver of this Fair Lady...haha...In d end, its a malay guy...Wow...A bit unpredictable geh...I guess the car was here for the reason of Upcoming Auto Fiesta...Anyway, before we were back to class...I tried to fool my beloved Ms.BeeBee by trying to tell her that it was my Fair Lady...Wanna go for a ride with me?? As usual.....She comes out with a "sinis" smile and shook her head (where is your key) and went into the room...Yer...Layan la a bit rite...

We were freaking too bored for MA tutorial d...Please forgive us Ms.BeeBee...I apologize ok...Don't cry please...haha...I think just right after this shot or before.....My beloved Ms.BeeBee came to our seats and played with my hair...I mean she just usik a bit...Why must you touch my hair anyway...U can call my name what...Geli betul.........P/S: I feel she anti me la........
Ms.K.BeeBee: What you doing yee vonn? Finish your work?
Me: I was like.....Of course...I am looking at it what...With done answer...(Jack's book ma)

Btw....Memories of Leslie Cheung.....He was a good actor and singer la....Missed him......

-THE END-

4 comments:

*~best student~* said...

hey,pls la...i was stucked inside traffic jam ok??the god has april fooled me..cos i took 2 hours to school which is seriously damn long time..
so,i m still a good student..XD
P.S:better than u la..stay in the classroom looking at mun see but down there sms-ing with pyang..=P*bluek*

Little Orangezz said...

Ok Ok...Sorry lo good student...But ru stil late! haha...Lucky she thick ur attendance also...
P/S: mus u use d word down there?? Ugly ok...haha...Dun bocor me ma...Too miss d...no choice...to stay alert...

kelly said...

hey... i really love de fair lady!!! if he's a chinese, i'll go for it... hehe... i mean b his fren... hav a ride of my bibi... i'm just crazy bout it!!!!!

Little Orangezz said...

Haha...I knw lo ok...
Ur saliva all come out d...Clean it pls...haha...
Be his fren...N having d chance to at least have a ride wit him ma...Good Luck lo..Go auto fiesta lo...